Neutralizare deșeuri non-animala

Contract neutralizare deseuri animale tip SNCU

Contractul de neutralizare deseuri de origine animala si non-animala tip SNCU a venit ca o completare a gamei de servicii oferite de firma noastra clientilor nostri. Oferim posibilitatea clientilor nostri sa obtina ieftin, simplu si rapid toate actele necesare pentru intrarea in legalitate si obtinerea autorizatiei sanitar veterinare.

Contractul de neutralizare deseuri de origine animala este impus de legislatia romaneasca in vigoare si este o conditie principala a planului Haccp. Fara acest contract, incheiat cu o firma autorizata de Directia Sanitar Veterinara, operatorii economici care activeaza in domeniul alimentatiei publice risca amenzi foarte mari si chiar suspendarea autorizatiei de functionare.

Conform legislatiei sanitar veterinare si siguranta alimentului, operatorii economici care activeaza in industria alimentatiei publice nu au voie sa arunce deseurile de origine animala sau non-animala la gunoi ci trebuie sa predea aceste deseuri spre incinerare unei firme specializate si autorizata de ANSVSA . Contractul de neutralizare deseuri sa impus ca o necesitate datorita gradului mare de poluare, la nivel national, a apelor si a solului cu deseuri animale sau non-animale. Astfel orice operator economic care activeaza in industria alimentatiei publice si care prin activitatea lui genereaza deseuri de origine animala si non-animala trebuie sa incheie un contract de neutralizare cu o firma specializata in eliminarea acestor deseuri. Asiguram servicii de neutralizare deseuri S.N.C.U categoria 3 atat in Bucuresti si Ilfov cat si la nivel national.

Mai jos puteti gasi informatii depsre procedura de semnare a contractului de neutralizare si costurile aferente acestui contract. Pentru comenzi sau informatii ne puteti contacta la numerele de telefon din sectiunea contact sau pe adresa de email.

Acte necesare pentru autorizare firme

  • Contractul pentru colectare uleiuri uzate;
  • Contractul de dezinsectie | deratizare | dezinfectie;
  • Contractul de neutralizare deseuri animale;
  • Fiecare serviciu prezentat mai sus este adresat restaurantelor , shaormeriilor, puburilor, hotelurilor, pizzeriilor, producatorilor industriali de alimente, firmelor de catering etc. in general oricarei societati comerciale dotate cu bucatarie proprie;
  • Pentru comenzi, consultanta sau informatii nu ezitati sa ne contactati.

Informatii

  • Firmele care activeaza in domeniul alimentatiei publice nu pot functiona in legalitate daca nu au incheiat un contract din cele cateva oferte enumerate mai sus;
  • Oferta noastra se adreseaza restaurantelor de orice tip, magazinelor alimentare, supermarket-urilor, fabricilor, primariilor, cabinetelor veterinare, etc.;
  • Lipsa unui astfel de contract se traduce in amenzi care pot ajunge chiar si la 150.000 Ron si dosar penal si amenda penala daca se constata o contaminare grava;
  • Contractul de neutralizare deseuri sa impus ca o necesitate datorita gradului mare de poluare, la nivel national, a apelor si a solului cu deseuri animale sau non-animale;
  • Firma colectoare asigura servicii de neutralizare deseuri S.N.C.U categoria 3 atat in Bucuresti si Ilfov cat si la nivel national.
  • Dupa semnarea contractelor, se vor elibera toate documentele necesare firmei Dumneavoastra;
  • In cazul in care nu aveti sediul in Bucuresti sau Ilfov contractele se pot semna si pe email. Un reprezentant al firmei noastre se va asigura ca nu intampinati dificultati;
  • Pentru comenzi, consultanta sau informatii nu ezitati sa ne contactati;

Cum procedez ?

  • Contacteaza-ne folosind numerele de telefon sau adresele de email din coloana din dreapta. De asemenea puteti folosi formularul de comanda din sectiunea Contact.
  • Un reprezentant al firmei noastre se va prezenta la sediul Dvs. cu draftul de contract pentru neutralizare deseuri animale. De asemenea contractul poate fi semnat si pe e-mail.

Cat costa?

  • Cost contract:    270 Ron/An (TVA Inclus)
  • Eliminare categoria I / II / III:    3.2 Ron/Kg (TVA Inclus)
  • Cost transport Bucuresti/Ilfov:     0 Ron/Km (TVA Inclus)
  • Cost transport provincie:     1 Ron/Km (TVA Inclus)
  • Toate costurile contractuale vor fi vizibile in contract prin firma colaboratoare societatii noastre.