Neutralizare deșeuri

Neutralizare deseuri, din dorinta de a ajuta beneficiarii sa economiseasca bani si timp am introdus in paleta noastra o noua cerere de servicii complete. Facem referire la serviciul de colectare, transport si neutralizare deseuri non-animala SNCU. Incheierea unui contract de colectare a deseurilor este impusa atat de legislatia romaneasca in vigoare cat si de legislatia europeana.

Conform legislatie in vigoare, societatile comerciale dotate cu bucatarie proprie sau societatile comerciale care activeaza in domeniul alimentatiei publice, nu isi pot autoriza punctele de lucru daca nu au incheiat un contract de colectare, transport si incinerare deseuri animaliere cu o firma autorizata de Directia Sanitar Veterinara si Agentia Nationala Pentru Protectia Mediului.

Neutralizare deseuri

Societatea colaboratoare de colectare, detine toate autorizatiile de functionare conform legislatiei. Autorizatii de transport deseuri, eliberata de catre Directia Sanitar Veterinara si autorizatie de incinerare a deseurilor  si a subproduselor nedestinate consumului uman. De asemenea , in conformitate cu legislatia invigoare, se elibereaza  toate documentele necesare clientilor nostri pentru controalele efectuate de catre Directia Sanitar-Veterinara (DSV).

Acte necesare pentru autorizare firme

  • Contractul pentru colectare uleiuri uzate;
  • Contractul de dezinsectie | deratizare | dezinfectie;
  • Contractul de neutralizare deseuri animale;
  • Fiecare serviciu prezentat mai sus este adresat restaurantelor , shaormeriilor, puburilor, hotelurilor, pizzeriilor, producatorilor industriali de alimente, firmelor de catering etc. in general oricarei societati comerciale dotate cu bucatarie proprie;
  • Pentru comenzi, consultanta sau informatii nu ezitati sa ne contactati.

Informatii

  • Firmele care activeaza in domeniul alimentatiei publice nu pot functiona in legalitate daca nu au incheiat un contract din cele cateva oferte enumerate mai sus;
  • Oferta noastra se adreseaza restaurantelor de orice tip, magazinelor alimentare, supermarket-urilor, fabricilor, primariilor, cabinetelor veterinare, etc.;
  • Lipsa unui astfel de contract se traduce in amenzi care pot ajunge chiar si la 150.000 Ron si dosar penal si amenda penala daca se constata o contaminare grava;
  • Contractul de neutralizare deseuri sa impus ca o necesitate datorita gradului mare de poluare, la nivel national, a apelor si a solului cu deseuri animale sau non-animale;
  • Firma colectoare asigura servicii de neutralizare deseuri S.N.C.U categoria 3 atat in Bucuresti si Ilfov cat si la nivel national.
  • Dupa semnarea contractelor, se vor elibera toate documentele necesare firmei Dumneavoastra;
  • In cazul in care nu aveti sediul in Bucuresti sau Ilfov contractele se pot semna si pe email. Un reprezentant al firmei noastre se va asigura ca nu intampinati dificultati;
  • Pentru comenzi, consultanta sau informatii nu ezitati sa ne contactati;

Cum procedez ?

  • Contacteaza-ne folosind numerele de telefon sau adresele de email din coloana din dreapta. De asemenea puteti folosi formularul de comanda din sectiunea Contact.
  • Un reprezentant al firmei noastre se va prezenta la sediul Dvs. cu draftul de contract pentru neutralizare deseuri animale. De asemenea contractul poate fi semnat si pe e-mail.

Cat costa?

  • Cost contract:    270 Ron/An (TVA Inclus)
  • Eliminare categoria I / II / III:    3.2 Ron/Kg (TVA Inclus)
  • Cost transport Bucuresti/Ilfov:     0 Ron/Km (TVA Inclus)
  • Cost transport provincie:     1 Ron/Km (TVA Inclus)
  • Toate costurile contractuale vor fi vizibile in contract prin firma colaboratoare societatii noastre.